Технічна підтримка
без проблем з ITSource!
В усіх тарифних пакетах для вирішення проблем в роботі інфраструктур замовників:
-> ЦІЛОДОБОВИЙ МОНІТОРИНГ ключових серверів та обладнання!
-> ВКЛЮЧЕНО - виклики спеціаліста та сеанси віддаленої технічної підтримки!
Обслуговування технічних потреб IT-інфраструктури на постійній основі
Наші переваги
Активна інноваційна діяльність
Ми завжди готові розвиватись з нашими замовниками та розвивати їхні інфраструктури. Більш того - ми прагнемо цього та постійно вносимо пропозиції щодо оптимізації процесів. Наша команда постійно відслідковує всі тенденції ринку та пропонує до використання замовникам тільки актуальні рішення та технології.
Кадрова політика
Мы постійно вдосконалюємо кадровий склад та завжди пітримуємо в актуальному стані знання про рішення та технології для реалізації різних проектів. Команда інженерів має в своєму арсеналі найрізноманітніші знання та навики, що дозволяють покрити потреби сучасного бізнеса.
Ефективна комунікація
Ми використувуємо систему автоматизації всіх завдань та заявок, що надходять від наших замовників, це дозволяє їм бути завжди в курсі справ та просування завдань. В своїй роботі ми використовуємо проектний підхід та рекоментації ITIL/ITSM щодо побудови процесів технічної підтримки.
Що входить в технічну підтримку:
- Налаштування системи моніторингу, підключення до неї серверів та обладнання замовника та реакція на сповіщення.
- Консультування користувачів з питань роботи корпоративних сервісів та програмного забезпечення.
- Віддалена технічна підтримка, віддалене підключення для швидкого вирішення проблем у користувачів.
- Виїзди інженерів для налаштування техніки чи програмного забезпечення на місце до замовника.
- Профілактичні регламентні роботи на серверах та обладнанні з метою попередження виникнення проблем.
- Технічна підтримка локальної мережі (комутатори, маршрутизатори та ін.)
Замовте безкоштовну консультацію!
Регламентне обслуговування комп'ютерів, серверів/сервісів, локальних мереж чи цілісних інфраструктур на постійній основі є основним напрямком діяльності компанії ITSource. За роки роботи на ринку IT-аутсорсинга України та інших країн ми випрацювали успішні моделі взаємно вигідної співпраці з комплексного обслуговування IT-інфраструктур, чи іх окремих компонентів, серверів та ін.
2 основних тарифних плани технічної підтримки
Популярний план технічної підтримки
Підійде для:
-
Підтримки повноцінної роботи офіса
Зможе задовольнити IT-потреби будь-якої компанії як із стандартизованим набором техніки та програмного забезпечення, так і з більш складним набором корпоративних сервісів та систем їх резервування.
Угоди з умовами SLA!
Гарантуємо рівень якості послуг.
Працюємо на результат!
Не лімітуємо кількість віддалених сеансів для вирішення технічних проблем.
Режим обслуговування:
з 09:00 до 18:00
(будні дні)
- час реакції на проблему - не більше 1 години;
- час вирішення задач - не більше 8 годин в залежності від пріоритету;
- гарантія роботи сервісів - 99%.
Бонус:
Безкоштовна первинна консультація технічного спеціаліста
ЗАМОВИТИ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІМаксимальний план технічної підтримки
Підійде для:
-
Цілодобової підтримки роботи офіса
Задовольнить потреби компаній, що працюють цілодобово, для яких збої в роботі недопустимі та можуть потягнути за собою фінансові втрати. Пакет покриває вихідні дні та свята включно.
Угода з умовами SLA!
Гарантуємо рівень якості послуг.
Працюємо на результат!
Не лімітуємо кількість віддалених сеансів для вирішення технічних проблем.
Режим обслуговування:
24х7х365
(включаючи вихідні та святкові дні)
- час реакції на проблему - не більше 30 хвилин;
- час вирішення задач - не більше 4 годин в залежності від пріоритету;
- гарантія роботи сервісів - 99,7%.
Бонус:
Безкоштовна первинна консультація спеціаліста
ЗАМОВИТИ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ